Hsk-Kallhäll

Fan vad jag hatar det här vädret!. Ursäkta, men det gör allting bara värre, usch.

Har iallfall spelat matchen nu, som var mot Kallhäll, en bit bort. Det blev 3-1 om jag minns rätt, helt ok match. Jag tror jag börjar bli sjuk o så, så det var lite tufft o spela. Julia var sjuk också så vi hade inga avbytare när dom andra hade typ 5 st, haha men endå vann vi, igen. Sen så skulle pappa till U o jag träffade Simon o hans kompisar i Björkhagen en stund. Oh det snöar ju o allt igen så jag stod där o hacka tänder, skitful haha. Är hemma nu iaf, såg lite på Singing Be haha, pinsamt seriöst. Ska ta en låååååååååååååång VARM dusch nu, sen småfixa lite. Ska fixa mitt rum o försöka plugga lite, sen nog gå o möta tessan en stund. Egentligen har jag lust att bara sova, komma bort från allting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0