igång igen!

Har typ vaknat för en timma sen eller ngt igårkväll var riktigt segt så drog hem vid 11 för allt sööög verkligen , men ska snart hoppa in i duschen och fixa mig för att möta Bengan o centrum och hitta på ngt sen ska Bella möta oss lite senare och vid 8 ska vi dra hem till Vanessa och möta henne angelika och julia tror jag och sen danderyd killarna som vi träffade i spanien förut ska väll bli trevligt antar jag men jag drar lika snabbt som jag kommer dit ska vara där i ungefär timma eller en halv får se sen ska jag till lollo där Mille och Lina kommer att vara så där kommer vi ha det trevligt sen sovar vi hos Lina så puss på er hur ser eran lördag ut ? love K



Bild 1 : jag påväg ut för ett tag sen
Bild 2: jag och Melinda på nyår, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0