Jag? Blondinbella? Nej, hah.

Imorgon så har jag en lååång men ganska lugn skoldag, inga läxor/prov, riktigt skönt!
Efter skolan så ska jag o sophie antingen åka o simma nån timma, byta piercingen o sen plugga eller så drar jag o tessan till någon o pluggar eller så åker jag hem alone o får hjälp av pappa. ( sista låter bäst va...hfm...)
Just nu är jag väldigt ofukuserad på skolarbetet, sitter o checkar en massa bloggar ...kan inte sluta läsa vissa asså!.
Kom o tänka på en sak också. Idag när jag o min brorsa gick mot bilen så när vi kom in så sa M & E ba; guud när vi såg dig , gud va lik du är blondinbella. HAHAHA , det är seriöst ett skämt. Jag ba,..vilken komplimang, men jag tog det som om jag skulle bli framgångsrik (aa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0