Jag fortsätter.

Jag är redan hemma! . Har bara haft två lektioner idag , sen fick vi sluta haha.
På spanskan lyckades jag övertala om att jag fick göra provet på torsdag ist, som också är sämsta dagen menmen bättre än inget. Sen på matten så blir det värsta bråket mellan D & S haha o han går o slår D o skit o fick liiite flipp. Vår nya lärare verkar inte ha fattat ännu hur våran klass är, svårt o förstå...
Sen sluta jag o pappa kom o plocka upp mig o sophie o vi skjussade hem sophie sen när vi åker hem o ska ner för backen så var det sjuuuukt halt så bilen bara körde åt sidan o massa skit "krock"...o nu sitter den fast!
Jag fick gå hem i feta ovädret som det är just nu, är helt dygnsur o måste byta kläder o allt för om några timmar måste jag vara på Gullmars o möta min brorsa. Sen är det skitirri för han har glömt sin mobil hemma? o han har inte mitt nummer så jag ska tydligen "maila" det till honom, no ide hur man gör haha så någon smarting som kan hjälpa mig lite snabbtsnabbt? .

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0