JO EMMA :@

JO EMMA NUUUUUUUU!!!!!! du ska fixa nu för det var faktiskt du som raderade vår förra som var  jätte fin så skyll dig själv :O?jag kommer döda dig om du inte gör det idag för du LOVADE! men aja nu har jag kommit hem från visningen och hahaha jag fick med mig en del min mor har nog slagit i sitt lilla huvud för till mig henne och min syster köpte hon kläder för 8600 kronor haha? aja bra för mig synd för henne sen har kläder från H&M kommit i brevlådan också hihi! men aja nu ska jag döda emma sen bada och senare to the beeed puss på er <3
Och juste kankse ska jobba på visningen imorn men gör det bara om Angelika gör det haha för annars känner jag ingen "ungdom" där haha..


Jag är Övertrött så skuttar runt lite haha men kommer nog däcka om några timmar Vanessa & Emeli (ronjas syster) kan medge att jag skuttar runt för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0