jobbig måndag

Kom precis hem o är skittrött, håller på o bli sjuk också så skriver bara lite snabbt nu.

Idag så försov jag mig skitmyciket så tog sena bussen , men vi hade ingen mentorstid så det gjorde inget haha.
Oh sen hade vi bara stuga, sen HK, o vi gjorde Tacos , skitäckligt!. Seriöst, riktigt äckligt , alla tillbehör var bara felfelfel.
(gud vad jag klagar,...hehe). Sen så hände inte så mycket förutom att Danni va på nördhumör haha o knuffa till mig o marre 24 så jag fick svart nagellack överallt, jättefint. Sen så skippa vi sista stugan för vi hade eg håltimme.
Jag tessan o marre gick hem till marre. Vi har ringt efter prao i typ 5 timmar, har nog fixat det nu, ska bara ringa nåra till imorgon så är allting bestämt! :). Sen så har det hänt lite saker idag som jag inte orkar ta upp just nu..Kom iallfall just hem o jag orkar inte säga mer än det här. Skriver mer imorgon för min träning är inställd. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0