kaaos

Hinner inte skriva så mycket nu för jag är inte hemma. Jo igår, det blev lite konstigt allting men jag åkte sen till gullmars o mötte nästan alla. Sen drog vi till stan o träffa några till o hah wille fyllde år o hade massa störda saker på sig haha men skitsöt , lägger in bilder sen när jag får dom !. Sen som dom flesta vet så vad det SKITKALLT igår, o snöade något, o då gick dom bara in på donken o jag o denise stod kvar där ute, självklart får jag en vattenbalong i huvudet! så sjukt kallt o allt. Denise o jag lackade ur , lr vi drev nog mest haha men iaf så vi började gå mot tuben o så springer wille efter o säger förlåt hundratusen gånger så vi stannade en stund till. Efter typ 30 min så frös jag nästan sönder o jag har ju varit sjuk o allt så stod jag helt blöt , usch . Så vi övertalade wille att vi skulle dra hem till honom o dom skulle möta en kille o hämta lite saker, o de va så äckligt för vi va typ vid en kyrkogård o så sa en av dom åt mig att jag skulle kolla på något o dom tryckte in mig o skit, ( jag får panik för sånt, ...:S) .aah men sen åkte vi till han. dom hade typ chillkrök o de va asnajs tills mitt hatobjekt skulle förstöra kvällen...sorry. Typ vid 11 så ringer Tobbe o säger att han ska komma, alla tycker de va ok o då kunde jag snacka med honom o allt, men självklart så ska hans lilla brud med så jag flippa sönder.
Oh när hon kom dit så blev de lite bråk...menmen ska inte skriva mer om det nu här :) .
Måste fixa mig o åka hem nu , känner mig lite död o blää,..ska träffa tessan när hon haft sin match o fårse vad vi hittar på ikväll . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0