KUMLA FÄNGELSE

Oj, det blev inte att jag skrev mer. Jag mådde skitilla o hade ont i huvudet så jag gick o la mig en stund...som blev några timmar haha. Jag måste verkligen till skolan imorrn men alla här hemma säger att jag låter som en zooombie o ser ut som en också, hah. Har So prov imorrn , o missar jag det så ...nej jag vill inte ens tänka på hur stressad jag kommer bli.....

se hur mycket jag har o göra , på typ 1-2 veckor...

Svenska bokredovisning
Engelska prov
Spanska muntligt prov
Spanska brev prov
Matte prov ( FAAAATTAR INTE ETT SKIT?!?!?!!??!) - hehe sorry...
SO prov
3 st STORA HK läxförhör...
Göra klart svenska deckare
Göra klart mina vantar på slöjden (har just börjat)

HINNER INTE, GÅR INTE, KAN INTE....okej ska tänka lite posetivt nu...he he he,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0