Lördag

Ledsen för dålig uppdatering!.
Sitter just nu hemma hos denise helt ofixad o allt så måste skynda mig lite nu, måste hem o plugga.
Igåår så hann jag inte skriva så mycket men jag åkte till gullmars o där väntade denise o sofia på mig sen åkte vi o mötte dom andra o sen skulle dom käka haha o sofia skulle baara köpa cola på donken hahah sen när hon vänder sig om från kassan så gick hon in i nån o tappar hela glaset hahah , "splaash" :) , jag dog av garv (a) .
Hm, sen så åkte vi till viktor o haha vi stod o fixade oss i typ 2-3 timmar , sen åkte vi till Värmdö o de va nåra tjejer på tuben som skulle till samma fest så vi började snacka med dom o dom sa att "kissie" skulle dit också haha så det blev ju lite små kul , alla satt o mobbade henne (a). ´Vad hände sen?, jo vi var där men det spåra ur o skit så vi pallade inte va kvar o vi drog till något chillk hos sofias kompis o det va as najs :) . Sen så sov jag hos denise o ja nu sitter jag här lite död , vaknade för 30 min sen. Ska fixa mig nu, puss!

btw, kameran krånglar, men jag har en jääkla massa bilder från igår. Dom kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0