måndag är värst

Godmorgon!

Måndag igen då, ny vecka o allt. Måndagar är på något sätt alltid värst tycker jag, så långt kvar tills nästa helg, usch.
Jag är iallfall hemma idag, kände att jag ändå inte skulle få något gjort i skolan så jobbar much bättre hemma (a).
Pappsen kommer snart oxå hem som ska kolla att jag jobbar o så får jag nog lite hjälp, hehe.
Har fortfarande inte hittat bilden så får ta en annan, o det kommer bli mktmkt svårare nu, irri!.
btw så har vi typ 5 byggare här som bankar så väggarna typ skakar (radhus) , o jag måste ha skithög musik för att ens kunna tänka, skojar inte! . Nu ska jag plugga lite spanska, bloggar om kanske en halvtimma igen! :) .

saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0