MR BEAN...grr

Jag tog världens mysigaste bad, haha mitt på dagen?! . Ljus o grejer, skitmys :).
Sitter o tittar på The Hills nu, love it. Jag blev helt beroende av det förut, såg det jämtjämtjämt...lite nolife att sitta o glo sönder andras liv, men jag älskar det .

Jo igår. Vi fick lust att gå till tjockiskonsum haha o vi hade tråkigt så jag tog "mr bean" - masken haha o såg seriöst ut som en kille. (visar bild senare). Så va vi där, hahah sen kom en kille med två hundar, o först gick dom till tessan o va skitsnälla sen när dom såg på mig så började dom hoppa o typ bita..skitläskigt! .
Men dom inne på konsum stod o asgarvade när dom såg fejjan. Sen så åkte tessan hem vid 1 typ o jag somna på dirr.
Har inte gjort så mycket idag, o bloggar från pappas data idag så det kommer inte komma några nya roliga bilder idag.

Ska fortsätta se The Hills nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0