Naajs!

Ska snart hoppa in i dushen sov hos Bella igår hon somna hlav 11.. så kollade på en film typ tre ggr (A) sen vakna hon halv ett och börja fixa lite sen åkte vi imorse vif halv 10 till cafet och det var as mysigt och bästa personalen och massa hihi! as god mat också haha sen åkte jag hem fixade träningskläder och drog och mötte Angelika och sedan vidare till gymmet vi hade mkt att prata om haha sen gymma vi massa sen så tog vi en promenad till centrum för hon skule köpa ett äpple haha sen bussen vidare hem naajsnaajs beach 09! haha men ska tagga in i dushen sen sussa puss på er <3
"och om jag skriver Angelika med k är det viklund vanessas syster om jag skriver Angelica med c så är det Zell i nian i min skola :)<3"

'
Kika gärna in i veckan östermalms torg Nybrogatan 21!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0