Onsdag

Ehm imorse vaknade vi och jag orkade verkligen inte komma upp menmen Bella tvinga mig och vi åt och fixa oss och det finns ingen segare än Bella på att fixa sig jag hann helt klar hon hade inte äns börjat sminka sig lr håret lr ngt så det blev på bussen och tuben -.-, haha vi kom dit tio och start working! sen kom Maria och fikade också hihi kul att träffa henne också! :), sen när vi skulle fika kom Eknar & Mille och vi fikade alla sen åkte vi till C och köpte en bh sen hem och jag gjorde vofflor till hela familjen hihi! nu ska jag bada och fixa ansiktsmask! hihi puss på er !


Melinda gumman du vet att du betyder mer än allt!
Hon hälsar haha (aa) www.viarbast.blogg.se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0