oojdå

Att texten aldrig blir klar! Haha oh karin ringer o säger " ohh..du har börjat sköta skolan nu o blabla..." haha jag fattade ingenting så ja ba, vem har sagt vad? . Hon säger; du skriver ju i bloggen att du pluggar 24...oj sant!. Har inte lagt märke till det men skriver det rätt ofta, och det är det jag "tänker" att jag ska göra , men jag kanske göra en uppgift sen sitter jag bara o tänker,smsar o allt vad man kan göra...så när jag säger pluggar...så tar jag en liten del i taget, okej?.

Haha en annan sak jag kom på, jag behövde "plugga" o så fick jag ett av mina tvångssyndrom, inte så ovanligt men jag var tvungen o lägga på innan vi hade pratat i 28 min, o den var 27:46 så ja ba, pusshej o la på haha lite fult men var bara tvungen, förlåt karin (a).

älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0