Religion,historia...huh?

Nu känns allting riktigt bra, eller nästan allting!. Jag satte mig ned med pappa o han har hjälpt mig med So;n som jag har riktigt svårt med. Nu har lite fastnat i huvudet och det är iallfall någonting.Det var ett tag sen jag fick den hjälp jag behöver, o det brukar inte sluta så bra när jag ska plugga. All min tid rinner iväg åt att bara tänka på en massa men Ska plugga lite själv nu, innan vi åker sen får jag sitta tills jag somnar, inte det bästa men så får det bli. Har en Bokredovisning att göra klar ikväll också.
På onsdag kommer terminsvarningarna , vet redan om en..eller två. Aja, jag ska fixa mig lite nu sen få in allt tjat om Jesus liv....höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0