Saknad..

Christoffer Burman
Jag saknar dig så sjukt mkt eller det vi hade helt seriöst ingen kan toppa det vi hade våran vänskap var så jävla stark jag kunde prata med dig om allt och inget, hur många nätter har vi inte pratat sönder bara för att prata även om du var skit trött så stannade du uppe och prata med mig för att jag inte kunde sova.. hur mycket har vi inte gått igenom? det är egentligen ingen som förstår hur mycket för vi har bråkat hundra gånger och bråkat med andra hur mycket som helst men alltid löst det och det har varit du & jag moot alla! Jag berättade att jag var fett sur på Andre för han hade slagit mig och du frågade om du skulle snacka med honom eller vad som helst du ställde alltid upp för mig om ngn bråkade mig mig så gick du och fixade det fast frågade mig såklart först mina lärare sa till och med till att jag inte fick berätta för dig om jag bråka med ngn.. Och hur mycket jag verkligen saknade dig när jag var i Spanien, kommer du ihåg varje gång vi snackade då och hur skönt det kändes att krama om dig när jag kom hem? Du är verkligen min bästavän och jag har gjort allt jag kan & kunnat för dig, offrade två vänskaper för att hjälpa dig och en av dom skulle igentligen slå sönder mig för allt vi gjort mot dom men det hände aldrig, vi var så jävla tajta & jag litade på dig upp till tusen! kommer du ihåg när allt det där med Felle hände? hur ledsen du var och du fick inte komma in på gårn hur länge jag stog ute och prata och trösta dig? saknar allt det här, det var den bästa tiden i mitt liv men kankse inte för dig men det värkade så då och vi kom ifrån varanda jag har försökt fixa allt och vi har snackat och vi kan fortfarande snacka om allt men vart tog "vi" vägen..? jag har försökt så mycket jag kan, kan inte göra så mycket mer för du bryr dig påriktigt inte längre men jag kommer alltid att älska dig du var han jag alltid kunde snacka med alltidd kunde komma till men skulle aldrig våga göra det längre..
Du är min bästavän & kommer vänta på dig även om du aldrig kommer tillbaka så finns jag alltid här!
för jag kommer aldrig lämna dig Cristoffer Burman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0