sämst

Jag skriver lite om gårdagen för jag är så trött att jag somnar sittande snart...

Igår så gick jag o mötte Tessan , vi stod o snackade ett tag o sen gick vi till mig o fixade oss. Sen ringde jag Karin haha o vi skulle åka till C men precis när vi är vid busshplatsen så säger hon att dom är på väg till Gullmars, så det blev inte av.
Vi gick tillbaka till mig o gjorde oss klara, o när vi skulle gå till bussen så ser vi den, o det var ju kolsvart ute så vi fick kuta dit haha skitfula o där satt elliot o viktor o dom va fett taskiga (a). Hm, sen så gick vi till marre o allt va skitsegt, jag fick skitont i huvudet o magen o blev på lite dåligt humör ..hehe. Oh dom vi skulle träffa var ju Sveriges segaste!
Hm, sen vid 10-11 så gick vi ut o gick hem till X o X , o ja satt o garva 24 i början åt absolut ingenting.Hah. Sen så jaa, vi såg på film med dom o lite sånt . Oh sen började allt bli lite stört...o tessan gick ut 24 o gick till grannarna o satt precis utanför deras dörr haha o gjorde lite things. Sen så var jag den enda som offrade mig o gick ut o hämtade henne o X gick med med när han såg henne så gick vi tillbaka haha. Stackarn. Oh när jag hämtade henne en av gångerna så precis när jag går in på deras grannars tomt så kommer dom ut! Så vi fick springa upp för hela backen o självklart springer den där killen o tjejen efter oss o kommer till mig o frågar va vi höll på med o massa, lite misslyckat! O senare så gick hon ut igen o Sen hämtade jag in henne i igen o vi satte oss i soffan o så går ungen ut IGEN , efter 20 min typ så var hon inte tillbaka o jag blev skitorolig...Så fick gå ut o de va skitkallt ute o mina skor hade typ gått sönder o skit så fick gå ut i strumpor o gick upp för hela backen o bort mot kumla nästan sen när jag inte såg henne så gick jag tillbaka o då såg de ut som en stor sten på vägen haha. Oh ibland är inte mitt minne det bästa så jag trodde det alltid varit en stor sten mitt i vägen...(hmm?!). Oh när jag var påväg tillbaka så såg jag ett ben haha så självklart låg hon MITT PÅ VÄGEN. Det var typ sista gången hon gick ut o jag mådde skitilla så tessan o ja nästan somnade på golvet. Sen hände lite annat som jag inte orkar skriva.Oh sen skulle M dra hem o jag följde med för va skitirreterad o höll seriöst på spy..skabb. Men ja så vi gick hem vid 3 o de va inte så smart när våra päron möttes imorse....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0