Sämsta uppdateringen

Oj, jag har nog inte skrivit sen i torsdags?!. Har inte varit hemma mycket så har inte funnits tid till det, så nu kommer allt på en gång istället hehe...

I Fredags så hade Kumla studiedag så i Torsdags så var jag t & m nog mest i handen o lite sånt , sen så va vi lite överallt o sen va vi hos M ett tag o lämna allting. Oh alla var skittrötta så vi orkade inte träffa någon. Vi gick iaf till la fleur haha o dela på en pizza fast vi slängde eller brände upp det mesta haha. Sen så frös vi nästan ihjäl så m åkte hem till sig o tessan åkte till mig, hämtade sina saker o åkte hem sen vid 1 typ.



Oh på fredagen så kom tessan till mig skittidigt o vi va skitsega på fixa oss, det tog typ 5 timmar haha.
Sen Åkte vi till Farsta med M o det var skitläskigt en massa saker som hände som jag inte kan skriva här menmen, haha. Sen så mötte vi S där en snabbis , o sen så kom den där tjejen som ja inte är så speciellt älskad av, men hon var ensam så vi sket i det. Hm, sen hade tessan träning så vi skulle dra hem o påvägen så kommer Daniel o några som jag inte kommer ihåg vad dom heter haha. Oh M va kvar på gullmars med dom så drog jag med tessan till hennes träning.
Snacka om bitchblickar alla gav!, jag hade nästan lust o filma, det såg bara så fult o fejk ut haha. Vi kollade typå halva träningen sen så gick vi till handens c o fixa lite saker. Oh sen träffa vi lite folk o så , jag sov hos tessan o vi var på skitdåligt humör båda två.

Igår så vaknade vi vid 8-9 , sjuuukt?!. Vi segade oss rätt länge o såg på ICE AGE 2, oooh nu kommer jag verkligen ihåg hur mycket jag älskar dom filmerna, klockrena!. Tillslut så fixade vi oss lite snabbt, åkte till handen o hahah vi krigade till R o sprang när vi såg bilen , skitpinsamt. Sen efter det så träffar vi självklart några o vi var helt andfådda haha skitfult.
Hm, sen så gick vi till C o träffade Adam o några, o tessans KUSIN haha som hon inte snackat om innan , jag fick värsta chocken (: . Efter det tog vi bussen till brb C o väntade på 7;an. O jag o tessan hade lite planer för kvällen men jag började bråka med daddi så han ÅKTE och hämtade mig...


Sen senare igår så ringde en kompis (kan inte säga vem), o det hade hänt en hel del. Så jag fick åka in till slussen o möta honom o massa. Vi satt o snackade i flera timmar o de va skitmysigt. Kom hem runt 4 så nu är jag VÄDLIGT TRÖTT. Blev väckt imorse så kunde inte somna om. Har fixat mig nu o klockan 3 så har vi samling till matchen o min pappa ska med och kolla, illa haha.

Om ingen förstår av det jag skrivit nu så är det inte så konstigt, blev VÄLDIGT slarvigt. Men nu vet ni att jag lever iallfall! :)


 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0