Sanningens ögonblick

Så nu är jag hemma igen. Någon som just varit ute? Shiiit va kallt det är, regnit o riktigt jävla kallt! .
Gick först o mötte Sophie , båda var lite småirreterade på allt men vi snackade bort det, sen mötte vi tessan o som vanliogt fick vi inte det vi skulle sagt. Sen varr tessan tvungen att dra hem så jag o sophie började gå hemåt i regnet haha o jag säger bara "gurka" , ingen fattar haha men jag dog av garv när vi snackade om "det" :D.
Nu är jag hemma, har stått o tagit kokhett vatten på mina händer o kunde börja skriva lite iallfall (a).
Funderar på att stanna hemma imorgon, eller kanske bara gå i skolan till lunch. Får se.

Sitter o tittar på "sanningens ögonblick" (asbra!) på 5:an. Hahah eller de e grymt kul o se, inte för jag skulle va med menmen :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0