segt!

Hejhej
Den här dagen började med att jag var på riktigt pisshumör , tyvär gick det ut över två kompisar oh jag är sjukt ledsen för det.Sen så släppte det o ja kom till skolan (försent) , det börjar verkligen bli en dålig vana. Jag skyllde på att bussen var sen i 3 min haha vilket inte var så smart eftersom jag kom en kvart försent...hehe. Sen så hade vi spanska, hon var lite småsur på mig för jag inte gjort provet så hon gav mig en sista chans att göra det nästa vecka, jag måste!
Efter det så pratade jag danni o tessan med henne om vårat engelska provresultat som inte var något vidare...
Självklart ska 2 riktigt irreterande människor komma dit då o göra allt för att göra oss sura...dom lyckades, grattiis! :D -.-
Sen så har inte så mycket hänt, på matten satt jag o hann skriva "1...." o mer fattade jag inte. Oh på slöjden så hade jag tydligen gjort värsta fettovanten haha så jag fick börja om från början. Jaa, sen på omprovstiden så gjorde jag SO provet, det kändes rättså okej. Tror jag får G o lite rest iaf. Sen fick jag flipp på en lärare för hon bara satt o garva typ när jag letade runt efter en lärare, o dom hade typ tappat bort mitt prov så välkommer till mig IG i hk...
Nu är jag iallfall hemma, pappa behöver datorn o vi måste fixa klart "newbody" beställningarna, sen ska jag plugga!

Bloggar nog mot kvällen, pusspuss ( inga nya bilder på den här datorn :/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0