Söndag - Måndag

Söndag: vaknade upp hos Lina hon gjorde frukost på sängen till mig och M hihi sötnos! sen gick vi till Lollo och kollade på "djävulen bär prada" sen så åkte vi till M & jag hem efter 10 min typ, jaja inget mer om den dagen
Måndag: mamma fick skutsa mig imorse för jag vaknde halv 9.. men iallafall så gick jag till skolan och det sög ganska mkt fast musiken var fett kul haha inte för ngn av oss kan sjunga menmen! sen kom Angelika och plocka upp mig och vi fikade i centrum sen kom Frida också och gjorde oss sällskap till gymmet och vi var jätte duktiga tyckte jag haha! men sen så gick vi alla till centrum Frida tog bussen och vi tog moppen som vi lämnat i c, sen åkte jag hem bada ansiktskmask och hela köret och kollade på en film och nu ska jag se en till sen sova ! puss

Och glöm inte gratta Bengan som fyller 15 imorn GRATTIS GUMMAN!
hehe imorn blir det skön dag


Tisdag: skola bengan 15/stan bella/gymma angelika
Onsdag: Studs&fruset/ vet ej
Torsdag: Gymma
Fredag: skola/ Lina
Lördag: Lina&Melinda
Söndag: antagligen som lördag fast segare hah!

sen är det PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOOV! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0