sryyyy!

förlåt för dålig uppdatering men vi har ett liv och ät uteeee på kvällarna så ingen data då menmen, vaknade för en timma sen ungefär och tog en macka och ett glas obooy, ska försöka få tag i nessi för kankse ska sova hos henne och isånnafall är jag fett taggad på filmkväll med massa godis och läsk! hihi (aa) men hon ska ringa mig efter sina matcher nu över till min helg :) Nu ringde ness och vi ska kolla på film med massa godis mihi! och så sover jag nog där!

Fredag: i fredags var det först skolan, och på idrotten skulle Licke & nicke döda mig haha.. fast dom våga inte muhhah! sen mötte jag Mille & Lina i c och vi drog hem till mig och fixade oss för kvällen, sen drog vi till c igen vid 6 fixade massa saker och mötte Vanessa & Melanie, sen gick vid till donken och åt! när alla ätit klart drog vi och mötte Sebbe och sedan in på en fritidsgård i strand typ fyfan vad vidrigt det var dom hade mat tävling dom blandade as äckliga saker dom spydde & åt spydde & åt osv.. USCH! sen åkte vi till gårn vid nyboda ahaha där hade vi ganska kul eftersom vi gjorde lite saker som jag inte kan ta upp här hahah! aja sen var det hem till mig med girlsen och där kollade vi på film och myste !

Lördag: på morgonen gick vi upp och gjorde pannkakor och smoothie, mums! sen gick vi över till nessan och dom fixade sig medans jag kollade på tv med Angelika och Julia, sen så följde vi med A till kebaben och jag och nessan kunde inte hålla oss så vi dela på en haha.. efter det gick vi hem till dom igen och kollade på What happens in vegas! sen kom mamma och hämta mig fast jag har 1 km hem men ändå (aa) så fixade jag mig och åt sen över till nessan så fick vi skuts till gårn sen mötte vi M&L och vi åkte till Sebbe och hade det jätte trevligt med en massa folk !

Det var min helg idag blir det ju film och myyys med PESSI! imorn ska jag vara med burre (Cristoffer) efter skolan, har saknat min bästavän! men puss på er <3


Min bästavän Vanessa!


Haha förlåt Lina men den är söööt!


Min egengjorda smothiie!


Onsdags outfit som sjukling!


Läntar tills sommarn och vi ska göra om den kvällen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0