Studs&Fruset!

en till grej haha! i min skola har man en tävling som kallas studs & fruset det går till såhär:
man blir indelad i ett lag 6or,7or,8or & 9or i ett lag!
sen så ska man komma på en utklädnad typ till hela gruppen och sen är det massa olicka grenar typ ishockey basket fotboll vollyboll siminig asso massa sånt sen är det ett lag som vinner utkländnat ett som vinner grenarna och en sammanhållningen typ..
i 6an var mitt lag 80-tal haha naajs! vi vann grenarna muhha!
i 7an var mitt lag boxare haha as kul! vi vann sammanhållningen
& iår ska mitt lag vara sjukhus typ och jag och bella är i samma lag så vi ska vara sjuksystrar hahah fyfan vad kul det ska bli! det är onsdag den 1 april så vi kommer gå igenom Tyresö centrum och shiit så vill ni se var där på dagen haha!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0