Svar:

Såg 2 kommentarer som vi glömt o svara på, så här har ni svaren...

Postat av:

Kan du lägga in bild på alla hårfärger ni haft?! :D

2009-03-26 @ 10:57:29

Svar: Jaa , jag tror inte jag har bild på alla färger jag haft, men ska försöka få ihop dom alla! (kommer i senare inlägg)

Postat av: Olivia

Hur kan ni ha så fint hår?!
vad anänder ni för balsam o allt sånt, o hur ofta plattar ni håret med plattång eller lockar det?.
Hur långt är erat hår?
hur ofta färgar ni?
pusspusspuss

2009-03-04 @ 14:41:15

svar: Haha, fint?!
Helt olika, för det mesta använder jag shampo och balsam från "Bed head, Tigi, Dumb Blonde" . Och inpackning varje vecka, oftast Elvital :).
Jag plattar det såå mycket mindre nu än vad jag gjorde för någon månad sen. Då plattade jag det runt 2 gånger om dagen! Helt sjukt, o onödigt. Nu gör jag det endast på helger o nån gång ibland annars. Har redan självfall o lockigt så behöver inte locka det .
Ingen aning, haha det har faktiskt gått av en hel del nu...
Likaså här som med plattningen. Färgar inte hela håret alls längre, sist jag gjorde det var kanske ett halvår sen.
Fixar bara utväxten o luggen någon gång ibland.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0