Tandborsten

Nu sitter jag här med tandborsten i munnen och har precis kommit hem jobbade ikväll också och vi hade faktiskt väldigt roligt som vanligt men det var en ny tjej som praktiserade skit gullig jessica hette hon och jag fick med mig en skrikrosa mjukisdräkt hem hihi! tack mami (aa) jag och Angelika gick ut på en promenad och mötte Josse en snabbis också och lämnade en bok typ (?) aja var naajs på praoen det andra jobbet haha idag.. jag fick fixa runt i affären och gå och lämna lite klänningar en bit bort på östermalm sen mot C och möta Eknar sen hem till henne åt makaroner med ost hahahaha skabb eknars mat såg ut "för mkt ost" bilder kommer i promess har lite problem att få igång min egna data så använder dom andra i huset haha.. men imorn kommer min mamma och lunchar med mig för Elins kille kommer då och jag lämnar dom ifred hehe.. (aa) men nu ska jag tagga till sängen och försöka somna, och Vanessa & Angelika har verkligen världens gulligaste mamma! och min är också världens gulligaste bara att vi bråkade lite nyss hehe.. <3


Störd bild jag vet men ända bilden jag har på mig och andre haha och ursäkta men Emeli vart ser du likheten ;)?
och min söta Ronja bakom andre där hehe :)


Eknar mat ost med pasta haha! och det svarta är peppar visst värkar det gott haha..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0