The toilet is upptagen (a)

jaa....det lär dröja innan den blir ledig, haha.

I Fredags så fixade sig jag,M & S oss hemma hos M o sen tog vi 7;an med tessan o o sen drog vi till medis för marre skulle möta några. Oh vi blev kvar där haha så vi höll på glömma bion (a) , sen så fick vi gå till massa olika kiosker för att fixa lite men det var inte så lyckat så vi var tvugna att kubba till bion , jag hade mina höga pumps som blivit förstöra + träningsvärk?! haha inte så lyckat!. Men vi hann dit o precis när vi kommit in så blev ja o M skittörstiga haha så vi drog ut o köpte lite o gick in igen. Såg Fredag den 13onde, igen, hahah alla mobbar mig o tessan -.-.
Den är faktiskt bra, o läskig!. Efter filmen så gick vi till donken o tessan skulle käka lite, sophie blev typ sjuk o hon var tvungen att dra hem så jag o marre blev lite sura...men sen blev tessans päron så också så hon var också tvungen o dra så vi drog till gullmars o sophie åkte hem. Oh vi träffade lite gulligt folk där haha så det va supermysigt :) .
Sen vid 1 lr något sånt så började vi åka till Marre för vi skulle bara hem en stund o dra ut sen igen men alla vi dog när vi kom hem, haha as trötta. Dom somna på direkten så jag låg o smsa med min käre mobil o gick upp sjuuukt tidigt!.

Lördag; gick upp vid 7,  väckte dom andra vid 8 typ haha o vi fixade oss o drog till Täby C.
Dom käkade frulle där o jag åkte till mitt "jobb" haha , "karin är trögfattad" . Sen var jag där i ungefär 6 timmar, fick mina moneeey som kommer ta slut när som helst?!. Sen åkte jag till Täby C , mötte sophie o jag kollade skor.
Sen åkte vi hem, o tessan kom hem till mig. Jag fick inte gå ut för det hänt lite saker i veckan o så så vi gick bara ut en stund till 11-12 o snackade, hahah o jag kan berätta lite senare om de för nu måste jag duscha!

skriver snart + lovar att jag ska börja med Bilder i VARJE inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0