Tisdag

Jaa, roligt oh höra om en till skoldag? Jag berättar ändå för er som har tråkigt...

Försov mig imorse, eller jag znoooza runt 40 gånger tills jag knappt orkade trycka på knappen så jag började fixa mig istället. Hann med tidiga också. I skolan hände inte så mycket, har haft Spanska, jobbade på den lektionen för första gånger , ganska nöjd med det. Sen på matten så satt vi oh snackade hela lektionen haha , det blev bara så o efter så fick jag stanna kvar ensam o prata med min mentor. Blev lite irreterad efter det så danni va lite gullig o sa att vi skulle gå o sätta oss o snacka. Så ja, det gjorde vi, sen satt vi ute på lunchen o självklart kommer sjuttio lärare o dampar o säger att man röker bara för man sitter där? seriöst dom är hjärntvättade eller något...
Oh efter det hade vi slöjd, jag har börjat på vante nr 2! o ja, stugan så satt vi mest o filmade lilldanne med hans mooves haha o ja o sophie gick på omprovstiden, gjorde bara hk;n.

Efter skolan så ville jag sola så drog med mig S&M o fick sällskap. Sen så träffade vi tessan nån timma o satt o snacka...eller vi var överflumm så det blev aldrig något seriöst..haha o det var några killar som stod o glodde i 1 timme typ sen kör dom till oss o försöker få oss o åka med o skit men det får bli en annan gång..host.
Är hemma nu iaf, ska se på film o sova, orkar inte plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0