torsdag

Hehe, så nu har han dragit (a).

Hela den här veckan har varit skitseg o tråkigt, likaså idag o har halvsovit typ hela dagen också! .
Vid lunch så mådde jag skitilla o ville gå hem men jag hoppade över idrotten och tog de lungt istället sen var jag kvar, duktigt va? :) . Sen har inte så mkt hänt, drog hem efter skolan o jag har tagit 9 ipren&alvedoner idag, inte så bra men jag orkar inte ha ont i huvet o allt var det är ! .

Imorrn så måste jag till skolan för annars blir det ingen utgång i helgen hehe...
efter skolan så ska jag antingen dra till stan o pierca naveln eftersom det aldrig blev av eller så ska jag bara med till tessans träning sen ska vi dra nånstans senare, får se vart! :) .
Ska försöka få igång min egna dator sen, den har en massa bilder! så lägger inte en del då :) .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0