träning

Jag gick o mötte sophie vid bussen så åkte vi till söderg o sen gick vi till träningen. Båda var skitirreterade på en liten människa haha men jag försöker att inte tänka på det (a). Sen så skulle inte sophie träna för hon hade feber o så typ så hon titta på men de va grymt skönt o träna! Jag är en sån som verkligen får energikick o blir glad utav det, laget o allting.
Det var fys o så , gick bättre än vad jag trodde hehe, o jag snackade med B typ hela träningen o fick reda på en massa hemska saker, jag blev helt chockad när jag hörde det, menmen...
Sen efter träningen så skyndade jag mig förengångsskull haha o sophie o jag tänkte gå hem för vi behövde snacka men när vi gått till typ söderg så plockar min tränare upp oss (a) . Sen har jag bara duschat o inte så mkt mer, försöker komunicera med 4 pers på sms samtdigt om samma ämne haha...inte lyckat!
Imorrn blir det bio & simma, kommer inte blogga mer ikväll för pappa ska ha datan och jag ska plugga ....verb?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0