trötter här..

Gud vad trött jag är haha, min dag började att jag mötte Nessan på bussen och vi åkte tillsammans och mötte Bengan vid gullmars där vi också köpte med oss en varsin chai, sen vidare till T-centralen där vi skilldes åt jag gick till mitt "jobb" och dom hoppade på bussen mot deras och hela dagen har jag jobbat lite grann sen gick jag och Elin ner till Vivo och jag köpte mi en sallad sen tillbaka är åt upp den haha.. sen back to buisness again. slutade vid 4 och åkte hem och ska snart börja fixa mig för ska till Lokalen på visningen hihi och köpa med m ig lite kläder kan man hoppas :) och skönaste kommentaren Alexandra langade idag "det finns bara en affär som alltid går bra vilken årstid och vilket väder det än är och där är det också alltid kö" gissa vilken haha ? systembolaget! haha jag tyckte att det var lite kul (aa) och på bussen påväg hem satt det tre stört patetiska ungar bakom mig och snacka "man kan få klamydia om man får en glass i ögat" dum i huvet lr? och massa sånna kommentarer jaja normaltnormalt.. :) E ska fixa bloggen idag har hon lovat mig! pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0