Utgång

idag var ju sista dagen på jobbet lite synd tyckte om att vara där men fick två par sjukt söta örhängen lägger in bilder på dom sen är in love i ett par av dom herregud så söta! :) hihi men aja åt med mamma idag casar sallad i gallerian blev det hihi sen köpte jag med mig några muffins och en chai och så fikade vi lite senare (vi på jobbet) sen så var dom jäte söta och dom ska komma och fika hos mig nästa vecka hihi men sen åkte jag och träffade Melinda & Lina fan vad jag har saknat dig gumman!! men ska ni iväg och möta dom igen och så drar jag med mig Vanessa & Bella också fest antar jag men trevligt ska vi ha det hihi men aja min outfit blev ett bar ljusblåa jeans tights och min rosa "tunika" och ett skärp från H&M och en svart kofta! men nu ska jag äta sen dra ni får ha en trevligt fredagskväll sötnosar! <3
BILD KOMMER JAG LOVAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0