tråkFREDAG

Hejhej
Tillbaka nu igen. Har inte kunnat skriva något sen igår för sov kvar hos tessan inatt hehe (a).
Igåår så drog jag o S först till C, köpte piercing .Så sen skulle jag bara åkt hem o sen åkt till värmdö o träffat några men blev lite tjaffs så orkade inte hålla på o tänka på det så jag skulle träffa s&t ist så sen drog vi hem o fixade oss sen åkte vi till hallen i H o tessan var där hahah sen stod vi inne på toan i typ 2 timmar för vi frös . O tessan pierca läppen, jag tog under tungan typ men det blev helt fel så kunde inte ha piercingen i o det känns som jag träffat en nerv elller något haha för jag har ont i hela munnen o kan knappt böja upp min tunga, skitläskigt!. Sen så försökte vi få tag på några o vi skulle typ träffat erik o nåra men de blev aldrig så. Sen så frös vi o åkte till gudödonken men de va skitmkt folk där så vi GICK till maxi haha över motorvägen o skit (A). Haha sen sprang ja o tessan runt med en vagn o racea lite , no life! :) . Hm, sen va donken, där, öppet till 10 så vi satt där o delade på glass men han gav oss fel hah så han kom ut med 2 glassar gratis haha liksom lite tjockt sen kubba vi därifrån o satt o snacka men det blev sjuuuuukt kallt så vi gick till busshp o sophie höll på med sin jäkla rapsång haha o dom mobbade mig hela kvällen för jag var ÖVERTRÖTT!.
Sen så åkte vi till handen c o sen gick vi till solariumet medans vi vänta på bussen men dom skulle typ stänga direkt så vi gick runt haha o det va helt stört, jag har typ träningsvärk i magen, garvat så mkt :o. Haha sen så tog vi bussen till kumla för jag ville snacka med danni, så vi gick dit o mötte henne o hann snacka i typ 5 min , lite synd.
Sen så ringde min käre far höhö o jag hade råkat försäga mig om vart vi var o skit , han trodde annat så det var bara att börja dra hem...vi gick till tessan o va där vid 12-1 nån gång :) . Seen så kommer jag inte ihåg så mkt vad vi gjorde jag frös typ hjäl o tessan har filmat o spela in mig tydligen igår när jag var sjukt övertrött haha lite segt men jag lät som ja ve tinte vad, o e typ hes o allt hah skitful. Sen så somnade sophie o ja , vi somna nån gång fast karin ringde mig också igår men jag var halvdöd då haah (A). Jaa, skrev lite mkt om ingenting nu men då har ni något att läsa !.

Ställde klockan imorse för ja va astaggad på träna haha, helt störd som jag kallas :( . Men så fixade vi oss lite snabbt o började gå hem, men de blev ingen träning endå aja. Är lite småirreterad nu för har väntat på tessan men....eller nej det hör inte hit. Nu ska jag duscha o fixa mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0