boring

VAD TÄNKER DU PÅ NÄR DU HÖR ORDET ..?

grönt: sommar
Sockervadd: Grönalund & spya 
Ost: Andreas hahah
USA: Familjen Viklund
Sex:  Hemlis haha
Frukt: Äpple
Alkohol: Baaaase & feest
TV-shop: patetiskt
Pyssel: åååååh när vi gick i kumla, kommer ni ihåg :O?
Skräckfilm: Eknar & Melinda i barnsjön
Kusin: Mina älskade kusiner
Skitfilm: När Emma och jag var på biooo :)
Humor: Mig Melinda & Lina
Paris Hilton: Emmaus
Dricka: heelg
Jesus: eeehm, vet inte riktigt
Doft: parfym
Julen: Julklappar haha (aa)
Varmt: Spanien!
Pizza: Alleplan
Blod: Linas näsblod i helgen :)
Skönt: maaassooor
Begravning: tårar..
Gott: godis
Bröllop: Muskö
Kärlek: finns inte
Mardröm: När jag var liten i Frankrike haha..
Sommar: ååååh längtan!
Äckligt: *****
Djurpark: djur?
Härligt: sommar
Vinter: snö
Läskigt: Mörker :O

hade tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0