Om någon orkar läsa så...

Jag har sagt att jag kollar min träning på datan nu men tänkte faktiskt hinna blogga lite snabbt också.

Imorse så var jag faktiskt i tid! Hann med den tidiga bussen, o det är så irriterande för varje gång jag är i tid så har vi vikarie som skiter fullständigt i när man kommer...gah. Iaf, har haft Stuga, satt ensam! hahah skitmobbad men det får man leva med. Oh sen så hade vi HK, o vi hade matlagningsprov, alla tjejer. Så vi skulle göra någon kött&potatis grej i ugnen. Förvånadsvärt så var det faktiskt helt okej. Under matlagningen så dampar jag på vår lärare lite för hon skäller i princip bara ut mig , för allt som alla andra gjorde lika med. Ex, jag torkade med en trasa på en kastrull när hon ville att jag skulle torka med papper?, "världen går nog under!..." . Sen en massa annat haha, men Danni o jag hade skitkul ändå, vi är ju dom ända med humor , eller vad var det vi sa haha :) . Hm, sen smakade häxan på maten o hon sa att den va ok! , sorgligt nog så blev hon inte förgiftad den här gången. Jo, efter de så hade vi lunch, jag Sophie o Danni satt mest ute i solen o snackade, skitmysigt. Solen är tillbaka ju! . Sommar sommar sommar. Jaa, så där satt vi o snackade en hel del om lite allt möjligt. Oh Danni började garva åt någon som egentligen inte var kul när jag frågade vilket buss Sophie skulle ta haha, men det är svårt o förklara såhär...men Efter det så började våran lektion med "elevens val". Vi hade valt "mask" - man skulle göra gipsmaskar på varandra haah. Danni blev offer nr 1 , o skitsött blev det, sen Sophie o vi gjorde en med tjockiskinder o kines ögon o allt , bilder kommer! . Sen sista var Danni igen för jag vägrade haha oh fyfan den blev så jävla skön.
Vi var sist kvar, lite ovanligt men vi var fett sega o jag nästan flippade på lilla tant baloo som gick efter oss konstant o sa " massera ut det....osv" . Skitstörande. Haha men vi hade endå kul, stog oseriösa mesta av tiden som vanligt ungefär.
Efter skolan så skulle jag åka hem men hoppade av vid IP för jag trodde jag skulle få åka med o lifta med mopparna, dom körde bara förbi -.- . Så gick hem därifrån, o är faktsikt på toppenhumör nu! . Pappa har hjälpt mig att plugga o vi har gjort en planering som ligger för ungefär 4-5 veckor framöver, dessutom ska han ringa min Mentor idag o prata om allt så jag kan fixa det här, för det ska jag!.

Bloggar senare, o det blev ett jätteslarvigt inlägg o är inne på pappas data så har inga bilder men lägger in o skriver mera ikväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0