Barnsjön

Jag gick ut ändå hehe.. men vi åt med familjen på Silverado sen åkte jag till barnsjön och träffade alla älsklingsbarn! vi har varit där sen nio och kom hem nu hehe.. men jag pratade också med Burre eftersom han var där och vi har bråkat som in i helvette så vi gick upp en bit i skogen och satte och där och snacka sne låg vi och titta på stjärnorna och det var skit myysigt jag har saknat dig gubben :/ men jaja slut tjatat om det sen hämtade Angelika och Frida upp mig och Vanessa och skutsade hem mig och nu ska jag bara vänta tills min syster kommer hem (om en och en halv timma -.-) menmen min mamma ville att jag skulle det så jag gör det!
Love K


Barnsjön sommar 08, & nu 09 kommer äga. fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0