Dagen efter valborg...

...händer det inte mkt haha.. kom precis hem för det söög seriöst ute palla vara ute då, då kan man lika bra åka hem pch tjockis sig framför en film som jag snart ska göra! jag drog till centrum och mötte Mille Lina Jeppe & Oscar sen kom också Eknar Cassi Mella Thai Fille och vi drog till barnsjön och gjorde en jätte fin brasa hihi! då kom också blidell jossi stajf och hennes kompis efter ett tag drog vi vidare till C alla utom Eknar Lina Cassi & Mella som drog till krusboda menmen, vi gick runt där träffa massa kul folk sen tröttna jag och Mille och drog oss hemmåt! imorn fyller min mamma år så kommer bara umågs med min familj hihi, länge sen! jaja hoppas ni haft det trevligt ikväll!
 Love K


Nästa helg ska jag ta med min blondin och visa världen i Tyresö hihi, läne sen älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror ja har dej på din bdb du har den bilden som v-bild.

2009-10-24 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0