Fredag!

Först drog vi till skolan det var väll ganska segt som vanligt, efter skolan drog jag till c och väntade på burre då var jag mest med typ sonny ralle ortman och pontus och gick runt lite, sen kom Mille & Lina dit så umgicks med dom men sen ringde Burre och jag drog till dom där också Siri och Lisen var, vi drog efter ungefär en halv timma mot centrum och han skulle tydligen hem då när han skulle vart med mig så blev lite små sur så jag drog till Mille där och hon Lina var, har täti och så nu vi ska nog till barnsjön ikväll sen sover  hemma tror jag, jaja ha en bra fredag puss på er! (ska leta bilder på M's data nu och lägga ut)
 Love K


fan vad länge sen :/

Jag och Eknar, länge sen..

Lina haha, hos Siri

Du är underbar gumman!

Mina älsklingar, SÅ FUCKING FIN BILD!

När mille precis hade fått sin katt och vi försökte komma på namn (aa)

Sovdags haha.. Den misslyckade helgen men vi gjorde den GRYM! haha..

Melinda älskling

Kolla vart hon gjorde percing förut :O?


Bengan & Melinda, fjortisar haha (aa) (?)

Älsklingar, Ronja & Melinda!

HAHAHAH tro det lr ej men det är jag, hahaha stört kul kväll!

Bengan & Melinda samma kväll haha !

Älsklingar haha

förlåt älskling haha.. (aa)

älskling!

miss to mutch

älsklingar

Kommentarer
Postat av: Melinda

kul bilder Karin, kul ;@

2009-05-10 @ 18:19:17
URL: http://viarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0