Godnatt

hahaha sitter och mobbar stampe men nu ska jag sova om inte så ringer jag burre hihi, vi hörs imorn pusspuss!

Anonym:
jättefin blogg! ett tips, använd inet löshår o sådär. Jag hade det o det var skitfint i början sen så ser det sådär fejkat ut tillslut o när man ska byta så går det sönder, och det är inte så skönt o dra ut..:S inte på mig iallfall haha sen så slits håret så sjukt mkt! mitt gick av o det växer inte ut på samma sätt när man haft såna i :/ men lycka till , fortsätt skriv!

Svar till anonym: jag ska isånnafall sätta det på clips alltås hårspännen och använda ibland för jag hade mitt limmat och det blev äkligt klumpigt och jag fick dra ut det och jag är väldigt håröm så jag svimmade samtidigt.. och jag klippte av håret där bak så väldigt ojämnt! inget att rekomendera! så hårspännen för mig, och tack så mycket ! ;)


Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0