Helgen

Har inte kunnat blogga på ett tag , no time. Helgen har varit kaos o bara kaos.

I torsdags drog vi på fest o tillslut ville jag bara därifrån för det blev FÖR mycket. Sen hände en massa på gullmars som jag inte tar upp här men det slutar med att jag o tessan åker hem till emanuell o sover där. O igår så drog jag M&S till S först o så. Sen åkte vi till några o fortsatte där, men det blev inte som planerat direkt. Oh jag är snäll nu som inte skriver om vad som egentligen hände för det skulle kunna gå ut hur lätt som helst! :). IAf, slutar med att sophie går med mig därifrån o jag glömmer självklart mina saker, så M kommer ut..INTE GLAD. Oh ja så började allt. Oh hur det sluta skrivs inte här. Men vi är sams nu, o nej karin du ska inte göra något. Ska skriva ett jävla CV nu...puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0