jag var i skolan idag hihi, grattis till mig!

Imorse hoppade jag upp ur sängen och började fixa mig hehe kom till skolan och var ovanligt glad jag garva hela tiden hihi ovanligt att jag är glad i skolan (jag blir så när jag har vart hemma) haha normal männsika? och på ean bet andre mit :O?!?!? jag har ett rött & blått märke på armen :S, cp sa döda dig hehe :) sen sa alla att det var cooper på idrotten och jag flippa men det var det inte det var långboll typ som brännboll fast man kastar bollen på varandra haha? jaja sen söög resten av dagen efter skolan gick jag och mötte Burre och snacka lite med han i typ 20 min sen mötte jag Angelica så mötte vi Julia drog till alle och satte oss och snacka sen gick jag och Julia och mötte Angelika Frida & min Nessi, sen gick jag hem och nu ska jag steeka pannkakor haha kul! jaja imorn är det skola sen träffa min lilla Jeffa :) puss på er!

Love K


Ska vara med min mupp på fre faktikst länge sen, och fuuun! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg! ett tips, använd inet löshår o sådär. Jag hade det o det var skitfint i början sen så ser det sådär fejkat ut tillslut o när man ska byta så går det sönder, och det är inte så skönt o dra ut..:S inte på mig iallfall haha sen så slits håret så sjukt mkt! mitt gick av o det växer inte ut på samma sätt när man haft såna i :/ men lycka till , fortsätt skriv!

2009-05-13 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0