Krånglig fredag

Ni såg innan att jag vart lite örverallt och med olicka människor, kvällen blev värre haha.. jag M & L drog till centrum och mötte Feller & Jenny och drog oss vidare mot Långsjön där "alla" skulle vara men det vör TOMT fast efter ett tag så kommer base matte steven pontus hampus och några fler, där var vi kvar i tio min sen började vi knata mot barnsjön där vi möttte en massa när alla mille och dom drog kom ness ronja danni emeline bengan nattis sandra & anna så jag stannade och vi åkte till alby, men där sög det och vi mötte jobbiga andre -.-, men vi åkte mot gårn direkt där jag träffade burre igen och snackade lite så allt är lungt liksom sen drog vi hem (Kiko din mupp du skulle skutsa hem oss :() hehe.. men nu sitter jag hemma i min säng och snart ringer Burre och så ska jag snacka med han ett tag sedan sooova! puss
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0