Lyckad Lördag!

jag mötte upp J & E i centrum och där mötte vi också lina mille vinne och basse som vi gick med till ringen på vägen plockade vi upp några till, vi åkte till barnsjön vi sjöng och dansa och hade stört kul sen kom resten och det blev en väldigt lyckad kväll haha Louise vi har inte tårkigt nångång ;) sen åkte jag och eknar hem till mig och kollade på Twilight som vad SJUKT bra heheh.. sen såg vi One three hill och snacka och snorungar ringde dolt hela kvällen skaffa ett liv förfan -.-, jaja pusspuss

Love K


Jeffa med sitt godis & jag med min smootihe och fruktsoda hihi :)


Linaaa skötte musiken


Schteeeknar


Jag och Melinda älskling!

snodde bilderna av Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0