Stört trött..

Helt seriöst är så jävla trött, igår drog jag till c så plockade Bella och hennes mamma upp mig, sen handla vi och åkte hem till henne åt avokado med citron mums! hihi, sen hämta vi nessan och hyrda film och köpte godis, när vi kom hem gjorde b&v fruktsallad jag åt lite medans haha (aa), sen satte vi på en film "my sussy girl" men flickorna somna kvart över TIO hur fan lyckas man seriöst ?!?!??!?!?!? jaja jag kollade på "in to the blue" också sen somna jag runt 2 -3 -.- sen vaknar jag av att Vanessa hoppar på mig kvart över NIOO?!?! sjuka människa, jaja dom började göra pannkakor och jag sov vidare dom väckte mig när dom var klara, sen åt vi och drog till V bytte om och lite sen sen till farsta sen hem och vi såg Dessie HAHAHAHHAHAH fan vad vi garva förlåt men det var så kul " OMG OMGOMG JAG HAR LETAT ÖVER ALLT EFTER DOM HÄR IIIIIIIIIIIIIIIIHHHH!!!!" hahahaha förlåt men humor asså HAHAHAHH! pusspuss
Love K


Slitna efter en valborgkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0